“MODRI” IZ DOBA  V SEŽANI DO MINIMALNEGA PORAZA 1:0- OB BOLJ POZORNIH SODNIKIH BI MORDA LAHKO BILO DRUGAČE !

Dobljani so v 26.krogu II.SNL gostovali pri ekipi NK Tabor Sežana, ki trenutno zaseda 2.mesto na prvenstveni lestvici in se od tam vrnili brez točk.

Domačini so povedli že v 18.minuti tekme, ko je v polno zadel Stevanovič. Novo priložnost so si priigrali že v 40.minuti tekme a so jo hitro zapravili. Pravzaprav si jo niso priigrali, ampak jim jo je kar “poklonil” glavni sodnik srečanja, Roman Glažar, ki je po tem, ko je žoga v glavo zadela našega obrambnega nogometaša Dina Suljeviča, “videl” napako obrambe, kakšno pa ve le on in dosodil strel z 11-, a je le-tega naš  odlični vratar Matic Čretnik strel z 11-m ubranil.

V zadnjem delu tekme so imeli Dobljani še eno imenitno priložnost za morebitno izenačenje in gol tudi dosegli, a je po našem mnenju regularen gol Dina Zenkoviča  sodnik Glažar neupravičeno po daljšem premisleku razveljavil in ostalo je pri rezultatu 1:0, to pa je tudi bil končni rezultat srečanja.

26.KROG 2.SNL

NK TABOR SEŽANA : NK ROLTEK DOB 1:0(1:0)FT
Stevanovič(18′)

Sodniki: Glažar Roman (glavni sodnik), Skok Aleš (1. pomočnik), Bezjak Boštjan (2. pomočnik)
Delegat: Knafelc Borut
Št. gledalcev: 300
V 40.MINUTI TEKME JE NAŠ VRATAR Matic Čretnik Z ODLIČNO OBRAMBO UBRANIL SUMLJIVO DOSOJENO 11-m, PO VIDENEM(TUDI OGLEDU VIDEOPOSNETKA) JE ŽOGA NAŠEGA OBRAMBNEGA NOGOMETAŠA DINA SULJEVIČA ŽOGA ZADELA V GLAVO IN NE V ROKO, SODNIK GLAŽAR PA?
ZA NAMEČEK JE NAŠEGA NOGOMETAŠA ŠE KAZNOVAL Z RUMENIM KARTONOM. POSLEDIČNO BO SULJEVIČ ZARADI NAPAČNE SODNIKOVE ODLOČITVE IN PREJETEGA RUMENEGA KARTONA MORAL NA TEKMI PROTI LENDAVSKI NAFTI POČIVATI.
DA JE JEZA PRI “MODRIH” BILA NA VRHUNCU, PA JE V “IZDIHLJAJIH” TEKME ŠE RAZVELJAVIL (REGULAREN!?) GOL ZENKOVIČA.
BI LAHKO BILO DRUGAČE? LAHKO BI BILO, SEVEDA!

 

#VsiZaŠAMPIONEizDoba!

Foto: Matej Glavina